Tuesday, June 23, 2009

cha demam

ari ni aku nak ceta pasal tasya...
kat sp pangil cha... bla dia p kl kena pangil puteri....
mcm betoi budak nih.... 4 ur information she juz 4 years old... tapi akal dia mmg tajam...

semalam aku dapat fon call mumy ada kat macD bwah tmpat keja aku...
aku pon turun la... dapat melantak big Mac 1...
cha demam... mmg panas badan dia.... skg mmg musim panas so tak terkejut la dia demam...
coz dia ada bg tao aku dia rasa cam nak demam... aku ingat dia main2..
rupanya mmg dia nak demam....
mumy p macD coz cha nak makan bubur ayam...

abes makan n borak2 aku msk keja mcm besa....
nabila(kakak cha) dia ikot aku msk keja coz nak guna internet.... balek keja aku trus g umah mumy antq nabila.... dady bukak ceta sebb cha demam...

'dia demam terkejut... dia terkejut nmpak pocong...' dady kta...
'nmpak kat mana?' kat depan bilik cu alia(adik aku ) aku kongsi bilik gan adik so depan bilik aku la.... aku dah kecot pewot....
aku msk umah jpa cha dady kata kat dia ' cha ceta la kat mak mie(aku ler 2) cha mimipi apa?'
'cheh!' mimpi ker.... aku ingat betoi2.... so mmg la dlm mimpi 2 dia ternmpak pocong dpn bilik aku... suma org tak ada kat umah aku dlm mimpi tu.... dia cari suma org tak jpa so dia g bilik aku cari adik alia tapi nmpk 'benda' tu ada pulak so dia menjerit pangil mumy dia n terus terjaga....

mumy ckp dia menagis smpai teresak2.... jntug berdegup laju gle...
tapi 2 dlm mimpi jer kan... tak ada apa2 kan....
serius aku mmg tak berani... mmg bkan org yg kuat sngt... aku mmg tak suka 'benda2'

ya allah jauh kan la aku dari ganguan jin dan syaitan...
aminn....

No comments:

Post a Comment