Saturday, June 27, 2009

aku n kepala y sakit...

sakit kepala aku tak surut pon...
dah dekat sebulan aku sakit kepala....
aku p kedai cemin mata utk chek.... mana nak tao silau ka ari2 mengadap pc...
aku p 2 kedai....

kedai 1st org 2 kata aku rabun kiri dan kanan... tapi sikit jer...
if pakai spek bole ok balek...(ayat besa org bussiness)

kedai 2nd org 2 kata aku rabun kanan jer....
tak pakai pon tak pa.... juz nati dlm clas sush skit la...

adus... aku ni kena pakai or tak....

so aku tak wat pon spek...
kepala aku still sakit2...

ada cadangan soh aku potong rambut...
maybe rmbut panjag wat sakit kepala....
so aku pon potong la rmbut semalam....
lawak plak tgk muka sendiri gan rmbut baru nih....
style rambut aku masa darjah 2 dulu2...
tak pa.... tak kisah lawak pon tak pa... janji dh tak sakit kepala...

tapi malang nya hari nih kenapa still sakit lagi....
tak kan kena botak kot....

apa yg aku kena wat...
A wat spek
B botak kepala?
C tlg bagi cadangan baru... plzzz

harap suma bloger leh tlg aku....

No comments:

Post a Comment