Sunday, June 21, 2009

aku....

assalamualaikum....

untuk my first blog aku mula kan dengan general info bout me...
aku seorang student uitm kat kolej shahputra... kolej shahputra 2 kolej bersetuku...
aku amek course office management..... skg aku dah sem akhir.... praktikel....
aku ada 5 org adik beradik...aku yang paling tengah... no3 2 akak 2 adik.... laki and pompuan...
mama keja nurse.... abah dah tak keja.... dulu mekanik.... tapi lepas disabotaj....(suma barang ilang incuding sepana n scru) abah dah tak dapt wat keja lagi.... sbb nak beli balik suma barg2 tu mmg beribu..... so abah juz amek upah repair umah org sikit2.... byk masa abah dihabis kan untuk family....

akak pling sulung wawa... study shah alam.... aku kira rapat la gan wawa... byk kongsi rhsia...
saling paham.... dia paham aku.... and aku paham dia....

no 2 nani.... dlu rapat tapi skg dah kureng skit... sejak dia keja kat kl...
tapi skg dah sambung study kat muar.... nursing.... (mama syok gla msa nani dpt nursing)

adik bawah aku abang.... agak rapt tapi suka gadoh... mmg dari kecik....
dah besa kurang sikit.... juz gadoh bla ada isu2 berbangkit jer....
conth terdekat semalam gadoh pasal keta...

bongsu adik.... tak rapat sangt dia suka wat hal sendiri and berangan... selalu kena berleter gan nani..... sangat2 suka kucing.... mybe sebab dia tak ada adik kot... adik nih yg paling manja gan wawa...

hurmmm ni lah famly aku...
love them so much.... even famly aku tak sama gan org len....
i like 2 b diffrent sometime...
that what make us special....



No comments:

Post a Comment