Friday, December 25, 2009

chenta baru aku

chenta..... ???? ops...!!!! jng slah faham bukan aku dpt boy baru tapi chenta ilmu.... alhamdulilah..... aku dapat sambung study..... aku dapat kat uitm puncak alam...... course y mmg aku harap2 customer services....

penat gle sepanjang minggu nih wat persediaan untuk p sana..... p wat acc bank islam, bayar yuran pengajian, wat medical chek.... ari ni ja free.... tapi lain pulak yang melanda aku.... iaitu sakit perut yg amat sangt..... aku tak tao aku salah makan apa....

aku mmg agak excited nk smbung tapi ada sesuatu yg wat aku rasa tkot..... ada someone yg dah study kat sana yg aku dapt tao dia tak suka aku..... aka dia penah ceta bnda tak baik pasal aku kat belakng aku.... hurm.... aku harap aku tak jpa dia kat sana nati....

org 2 aku anggap kawan tapi tak sangka dia sanggup tikam aku dari belakng.... sampai hari nih aku tak tao apa salah aku kat dia..... aku cuba munasabah diri... tapi tak dapa jwapan...

yg best nya nk smbung nih suma kengkawan pon dapat gak... so dapat lah bertemu semula....
mmg rindu gle nk p claz study smpai macam nak pecah otak.... even 1 sem ja pratikel tak yah study n msuk claz rasa macam lma sngt.....

ini lah permulaan satu perubahan.... tak nak main2 macam dip dlu...
cayok.....

No comments:

Post a Comment