Thursday, October 29, 2009

hapy tree friends

minggu nih lega coz dah abes presentation... aku mungkin da tak ada urusan lagi untuk p kontan..... so gud bye kontan.... bandar yg byak kenangan utk aku..... yang byk mengajar aku utk mengenali org..... kenal betul erti sahabat.... tmpt yg mematangkan aku.... 3 tahun kat kontan mmg tak mungkin aku lupa.... main pantai kat teluk cempedak gan fada n syah.... bbq wit zealous production..... picnik wit radi, nui, fada, shah, emir, acap n man.... cam lawak jer picnik tgh2 mlam.... smbut birhday kt umah nui sampai org jeles call rakan cop dtg kat ktaorg..... suma nih mmg tak mungkin aku lupa sampai bila2....

paling tak bole lupa masa gadoh gan muni.... tak sangka bila gadoh n baik balik aku fada n muni bole lagi baik dari dlu.... alhamdulilah.... bila kita jujur kebenaran akn datng....
lyaa.... aku tak berharap utk baik balek gan dia.... biar la.... dah tak tao sapa salah.... tertiba jer tak nak tegor.... if jap masa dgree nati biar keadaan yg tentukan.... aku dah redha.... biar la dia nak ceta pa pon kat org.... hnya org yg rapat gan aku jer tao aku mcm mna....


kawan datang dan pergi.... tapi aku harap persahabatan aku gan diaorg akan kekal sampai bila2

fada- roomate n clasmate yg selalu kena lyan perangai gle aku..... yg byk nasihat aku... yg bayk mngajar aku utk lebih menghargai org.... terima kasih fada...

muni- house mate yg aku tabik gle cara dia lipat baju..... hahaha mmg kemas gle.... mmg byk bagi kta2 semangat.....

syg korang berdua.... korang dapt bertahan hidup sebumbung gan aku selama 3 tahun gan kerenah aku......

rara- class mate aka class rep yg hepi go lucky..... selalu ingtkan ttg clas kat aku

asmah- classmate y selalu paham aku.... teringin nak mkn maskan ko....

boy- classmate y aku tak sangka bole jadi geng study aku.... y selalu jadi pemandu kpd kitaorg.... n pesaing cary marks...... yeah aku menang....!!

besh sngt study gan korang.... wat rasa dunia student nih mengembirkan n enjoy dlm masa yg sama ada benda masuk....

nui- classs mate serta driver yg smpai kita excident sma2

radi- mangsa patah kaki msa excident.... sian dia tapi aku kagum semangt n confident dia....

bila ingt suma kawan2 buat aku rasa semangat untuk sambung belajr.... yeah!!!

aku akn bukak buku baru untuk dgree nati.... mungkin gan member yg sama or mmber yg baru??? who knows.... ??? tapi aku harap ia akn lebih mmbwa aku ke arah kebaikan insyallah....

so juz tgu la keputusan nya nati aku dapat kt mana??? Puncak Alam???? insyallah....
Customer Services Mgt.....

No comments:

Post a Comment