Thursday, October 8, 2009

time is fast....

hurm.... dah 3 bulan aku pratikel.... byk yg aku belajar.... pengalaman yg aku dapat mmg tak mungkin aku lupa.... minggu dpan last aku sebagai pelajar pratikel.... perasaan aku???
happy campur sedih...
happy sebab lepas nih tak payah bangun awal2 pg lg dah.... tak payah nak pikir nak pakai baju apa ari2.... yg sedih nya aku mst borik dok kat umah lps presentaion report nati.... aku tkot aku dok umah lagi nek berat badan.... huhuhu.... mama siap da plan aku kena jadi pengasuh merangkap tukang cuci, tukang masak, driver, and wedding planner..... siap kena memanggil untuk kenduri.... sound like very buzy....

dalam hati aku skg ada 1 jer.... aku nak sambung study.... nak msk kelas study.... nak wat assignment... nak g study group.... wah rindu nak wat suma 2.... dunia kerja mmg aku tak nak lagi skg... mmg tak bersedia.... aku harap sngt permohonan aku diterima.....

customer service.... aku tak pasti course nih sesuai or tak gan aku tapi dlm faculty om cs lah y plg aku minat....

No comments:

Post a Comment