Saturday, February 6, 2010

alahai assignment

sekejap jer masa berlalu... skg dh bulan march.... dh msk bulan ketiga aku kat punck alam...
best sngt2 even line maxis mmg low gle.... n ramai yg tukar pakai celcom.... well aku kan pengguna yg setia.... so juz lyan kan jer... lagi pon kadng2 jer aku ckp fon... so tak la effect sngt...

aku dah mula serabut gan assignment.... alhamdulilah dah sattle suma individual assignment... tinggal yg group jer.... tertiba my group member excident lak... jari patah... sian dia... tapi yg aku tak puas hati nya dia macam gna kan alasan dia excident tuk mengelat dari wat keja.... suma tak tao.... aku buang nama dari group baru tao.... dlm wat keja grouping mst la tunjuk skit effort even tgh sakit.... kesian mmg la kesian tapi mcam tak fikir org jer.... nk org pk dia jer.... if rasa tak sgup amek jer cuti khas... kan tak susah kan sesapa....

malang mmg tidak berbau... aku pon mungkin bole di timpa mala petaka jugak.... so aku amek kesilapan dia sebagai sempadan.... if kita sakit cam na pon kena ingt jugak perasaan kengkawan.... terutama yg jarang bersuara... sekali bukak mulut mao meletop...

harap dia sedar n akan berubah.... plz in group assignment don't be a passanger....

No comments:

Post a Comment