Tuesday, August 11, 2009

patut tak???

aku kecewa.... bukan sebab putus cinta tapi kecewa bila orang yg kita penah tolong time dia susah wat tak tao jer kat kita bila dia senang.....

aku bukan nak kan balasan tapi atleast bayaq la balek utang aku....
ni tak.... wat tak tao jer.... bole jer jpa aku wat muka slamber ceta hapy2 g shoping la bagai....
sakit hati siot.... aku sabar jer selagi aku bole sabar.... benda nih jadi dah lama dia start pinjam duet aku masa aku sem dua n skg aku da final sem.... korang kira2 dah berapa tahun??? dah 2 tahun tao... if skit aku bole jer nak halal kan tapi jum agak banyak aku keja sebulan part time kat ah hui pon tak dapat banyak tuh.....

tactik dia aku dah tao da....
mula2 dia wat ayat sedih cam dia mmg tgk sesak sangat.... n ada org macam dok tekan dia wat dia tension cam tuh...
pastu dia ckap aku jer y bole tlg dia... n dia ada prob y sangat2 besa cam 2....

masa tu fon dia rosak housemate dia bagi pjam coz sush org nak contek dia kot tapi bf housemate 2 y over perli2 dia pjm fon org aku kesian la dengq ceta dia so.... aku bagi la pjm duet utk bli fon baru.... mmg dia hapy dapt beli fon baru dia pon janji masuk duet ptptn sem depan dia bayq balek skg dia dh graduate pon.... diam jer.... n fon 2 aku penah mitak nak tukar jap teringin gak nak pakai pon cangih jawab dia kat aku "fon ni priversi aku" ak hormat jwpan dia tapi knapa skng aku tgk org len y pakai fon 2 tak mungkin kebetulan sama con fon y dia beli 2 limited edition.... if dia jual kenapa tak bayaq balek utang aku gna duet 2.... aku sedih sangat dengan sikap dia.... kenapa dia wat aku cam nih...

baru2 nih dia wat tactik yg sama 2 tahun lepas.....
hah! ingat aku nak terperdaya lagi?? no way... macam kejam lak aku kan
tapi aku mmg tgh sengkek skg.... lagi pon utang lama tak sattle cam nak nak wat utang baru lak.... aku pon student lagi mana ada income elaun pratikel pon tak dapat.... dia siap dapat elaun lagi tak kan tak cukup, dok hostel bkn umah sewa nak g clas jalan jer tak payah nek bus kenapa dia selalu sesak duet.... aku dah tak bole nak percaya dia lagi... sekali dia permain aku sampai skg aku dah tak bole nak caya dia lagi..... aku nak tlg dia tapi aku dah tak daya lagi...

kejam tak aku???

No comments:

Post a Comment