Thursday, July 22, 2010

terasa plek plak....

this lately asyik ja dpt berita kengkawan pakat2 tunang, kawen n dpt anak.... mmg hepi bila dpt berita gembira dari kawan sekolah dlu...... tapi bila compare gan diri sendiri rasa cam pelik plak.... kwn2 suma da jadi bini n laki org.... aku nih???? hurm.... bf pon tarak..... macam jauh sangt perbezaan nya.... member da jadi mak budak.... aku nk couple pon tak terfikir lagi..... lagi terkejut bila ex-boy sendiri ckp dia nk kawen.... adoiyai.... rasa macam satu tamparaan hebat pon ada gak....

aku still macam budak2 sekolah p claz balek claz..... berebut bus.... wat keja sekolah.... cuti balek kg... but kawan2 siap da ada laki n anak..... ini mmg sesuatu yg agak pelik.....

aku rasa cam aku muda lagi.... tapi bila dpt tao berita2 cam nih rasa cam da tua plak....
apa2 pon aku harap n doa moga2 kawan2 aku gembira n bahagia.....

No comments:

Post a Comment