Wednesday, July 15, 2009

aku.... minah arab???

lama tak on9.... coz internt kat opis slow... di tambah plak pc yg aku dapat zaman tok kadok...

so first aku nak ceta pasal pratikel aku....
suma ok... tapi agak bosan coz suma org wat keja aku kena tgu depa bagi keja... kadang2 aku terpaksa muka tak malu p mitak nak wat keja coz borik sngt...

brader yg mtk no 2 dah stop dah... mtk no kat aku... dah letih kot...
but hari2 ada jer nak kata kat aku... ari ni pecah rekot ada org kata aku macam minah arab...
hahaha very funny... brader 2 la y kata...
ada jer idea dia nak kata kat aku...
mybe sebab baju n cara aku lilit tudung...

aku dah mula faham scop keja depa kat situ n flow dia... harap lepas nih aku bole wat lagi lancar keja aku....

org kat situ pon ramai yg dah kenal aku.....
best bla org tao nama kita...
aku selalu berada di dalam keadaan yg org tak sedar kewujudan aku...
low profile la katakan... dari sekolah rendah sampai wat diploma...
tapi bila aku pratikel kat situ.... suma org notice aku...
mula2 malu sangat2... tapi lama2 rasa macam dihargai n best...
bkn best apa... best bla rasa kita ni macam somebody... even not really somebody dalam 2...
hehehe...

harap keadaan best nih berkekalan sampai aku habis pratikel...
aminnn...

No comments:

Post a Comment